Çok ağlayan birisi değildim ben seninle beraber gözümden yaş,içimden sıkıntı gitmez oldu. Bu mu ki aşk artık bana bu kadar acı verip aynı zamanda da mutlu eden şeyin gitgelinden çok yoruldum.
Beni kendime yabancı bırakmana izin verecek kadar çok sevdim seni. Bilmiyorum sonu nereye gidecek ama bu kendime yenilmenin hüsranla bitmemesini istiyorum.