Büşra GÜL

Büşra GÜL
@Busragul2197
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.” 
Hiçbir şey kitaplar kadar zevk vermez..
Sayfa 494 - can yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıkıntı, dünyadan bıkmış olmaktır sahiden de, yaşadığını hissetmenin rahatsızlığı, yaşamış olmanın yorgunluğudur; sıkıntı gerçekten de herşeyin haddinden fazla anlamsız olduğunu tende hissetmektir..
Sayfa 453 - can yayınları·Kitabı okudu
Hava soğuk değildi, insanı sadece hayata yeniden başlama mecburiyeti üşütüyordu..
Sayfa 424 - can yayınları·Kitabı okudu
Eğrisiyle doğrusuyla hesaplandığında, dünden ne kaldıysa, yarından ne kalacaksa bugünden geriye de o kalır: hep aynı olmaya, hep başkası olmaya duyulan doymak bilmez, sonsuz arzu..
Sayfa 416 - can yayınları·Kitabı okudu
....bir şeyi elde etme arzusunun elde ettiklerimizin fersah fersah gerisinde kaldığı..
Sayfa 399 - can yayınları·Kitabı okudu