Büşra Kezer

Büşra Kezer
@Busrakezer
busrakzrr
Kötü bir insanı öldürünce kötülüğü de yok ettiğini sanırsın , sonra bir bakarsın ki yok ettiğini sandığın kötülükten daha beteri senin içinde büyüyor.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam
Musibete boyun eğersen, gün gelir musibet de sana boyun eğer.
Sayfa 51·Kitabı okudu
-Biz her şeyimizi veriyoruz da, neden hiç kimse bize bir şey vermiyor?
Sayfa 12·Kitabı okudu
"Göze göz , dişe diş " dendiğini duydunuz. Ama ben size diyorum ki , kötüğe karşı direnmeyin.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Ne diyordun ? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı ,ortada kötülük kalmazdı,. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar ? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı. Sadece o kötü olsa , sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı...
Sayfa 36·Kitabı okudu