Büşranur

Büşranur
@Busrawnx
Bence zamanınızı boşa harcamayın.
3/10
·521 syf.··
2021 11. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2021 00:22
3/10 peki neden ? Öncelikle şunu belirtmek istiyorum kitabın sosyal medyada çok reklamı yapıldı bende bu reklama kananlardanım. Kitabın basımdan çıktığı gün 10/10 verenler vardı hala anlamış değilim. 1. Bu kitap yaklaşık 9 kitaplık bir serinin ilk kitabı olarak yazılmış bir fantastik kitap(!). İlk kitaba göre oldukça düşük kaldığı kesin çünkü kitapta neredeyse bir olay yok. 2. Kitap bize başka bir dünya yaratıyor ancak bu dünya hakkında çok az bilgi veriyor bu yüzden fantastik türüyle 2 3 cümle haricinde uzaktan yakından alakası yok. Yaratılan dünya bize doğru düzgün anlatılmıyor. 3. Betimlemeler. Aşırı sıkıcı ve boğucu hatta sürekli tekrar tekrar eden betimlemeler okumak istiyorsanız tam size göre. 500 sayfalık kitabın 250 sayfası betimleme(abartmıyorum). Bir yerden sonra o kadar sıktı ki yüzeysel okuyup geçmek zorunda kaldım. 4.Kitapta sürekli tekrarlar var. Karakterin fiziksel özelliklerini (örneğin mavi gözlü kaslı olması) her sayfada vurgulaması artık bi yerden sonra sıktı. Karakterin ne diyeceğini bildiğimden atlayarak okuyabildim çoğu yeri. 5.Başlangıç kitabı olarak çok zayıftı çünkü bir olay yoktu.200 sayfada bir olay oldu resmen bu kadardı. Kitap size bir şey vermiyor 500 sayfa saçma gereksiz bir tartışma okuyorsunuz. 6. karakterler arası diyaloglar. Karakterlerin arasında o kadar gereksiz ve anlamsız diyolaglar var ki ve o kadar tekrar ediyor ki her 50 sayfada bu diyalogları tekrar okuyabiliyorsunuz. Ben kitabı beğenmedim. Beğenenlere saygım var tabi ki ancak bu kadar olumlu yorumu anlamış değilim. Gereksiz tartışmalar sürekli tekrarlar ve içinize sinmeyecek bir kitap isterseniz alabilirsiniz.
İçi̇nde Bi̇r Sen - 1Binnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20203,966 okunma
Süveyda Karaduman Nigiz isimli okura yanıt verildi
Büşranur
Fikrini anlatabilir bu sana neden battı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bence zamanınızı boşa harcamayın.
3/10
·521 syf.··
2021 11. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2021 00:22
3/10 peki neden ? Öncelikle şunu belirtmek istiyorum kitabın sosyal medyada çok reklamı yapıldı bende bu reklama kananlardanım. Kitabın basımdan çıktığı gün 10/10 verenler vardı hala anlamış değilim. 1. Bu kitap yaklaşık 9 kitaplık bir serinin ilk kitabı olarak yazılmış bir fantastik kitap(!). İlk kitaba göre oldukça düşük kaldığı kesin çünkü kitapta neredeyse bir olay yok. 2. Kitap bize başka bir dünya yaratıyor ancak bu dünya hakkında çok az bilgi veriyor bu yüzden fantastik türüyle 2 3 cümle haricinde uzaktan yakından alakası yok. Yaratılan dünya bize doğru düzgün anlatılmıyor. 3. Betimlemeler. Aşırı sıkıcı ve boğucu hatta sürekli tekrar tekrar eden betimlemeler okumak istiyorsanız tam size göre. 500 sayfalık kitabın 250 sayfası betimleme(abartmıyorum). Bir yerden sonra o kadar sıktı ki yüzeysel okuyup geçmek zorunda kaldım. 4.Kitapta sürekli tekrarlar var. Karakterin fiziksel özelliklerini (örneğin mavi gözlü kaslı olması) her sayfada vurgulaması artık bi yerden sonra sıktı. Karakterin ne diyeceğini bildiğimden atlayarak okuyabildim çoğu yeri. 5.Başlangıç kitabı olarak çok zayıftı çünkü bir olay yoktu.200 sayfada bir olay oldu resmen bu kadardı. Kitap size bir şey vermiyor 500 sayfa saçma gereksiz bir tartışma okuyorsunuz. 6. karakterler arası diyaloglar. Karakterlerin arasında o kadar gereksiz ve anlamsız diyolaglar var ki ve o kadar tekrar ediyor ki her 50 sayfada bu diyalogları tekrar okuyabiliyorsunuz. Ben kitabı beğenmedim. Beğenenlere saygım var tabi ki ancak bu kadar olumlu yorumu anlamış değilim. Gereksiz tartışmalar sürekli tekrarlar ve içinize sinmeyecek bir kitap isterseniz alabilirsiniz.
İçi̇nde Bi̇r Sen - 1Binnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20203,966 okunma
Büşranur
Çok güzel bir deneme kitabı ama araya hikaye karışmış
10/10
·64 syf.·
2019 49. kitabı
Buradaki kitap 64 sayfa olarak görünüyor, ancak bendeki baskısı 101 sayfa. Kitap ilk 50 sayfadan sonra başlıyor. Namık Kemal'in hayatı ayrıntılarıyla verilirken, mâlum çabaları da objektif bir şekilde anlatılıyor. Araya birkaç sayfalık, biri Ahmet Hamdi TANPINAR'a ait olan piyesler eklenmiş. Kitabın ana hatları da piyes tarzında ve akıcı bir şekilde ilerliyor. Konusu ise, 14 yaşındaki Şefika ile 20 yaşlarındaki Ata'nın ölümle sonuçlanan aşkları. Şefika, babasının kardeşinin oğlu olan ve anne ve babası öldükten sonra, onlarda kalmaya başlayan Ata'yı sever. Sevgisi ise karşılıksız değildir. Ancak babasının borçları yüzünden 40'lı yaşlarda bir paşa ile evlendirilmesine karar verilir. Şefika'nın tek isteği nikâha kadar Ata'ya söylenmemesidir. Üzüntüden vereme yakalanan Şefika ölmeden sevdiği adam yetişir. Tıp Fakültesi'nde okuyan Ata kendisine deney amaçlı olduğunu söyleyerek bir reçete yazar ve evdekilere aldırır. İlacı gelince sevgilisine buluşmak üzere veda eder ve ilacı içer, birkaç dakika aralıklarla birlikte hayata veda ederler. Kalem ve anlatıma sözüm yok. Namık Kemal olunca söz konusu haddimi bilirim
Zavallı ÇocukNamık Kemal · Bilge Kültür Sanat · 20174,438 okunma
Büşranur
Bendeki baskısı 76 sayfa?