Büşranur

Büşranur
@Busrawnx
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
6/10
·352 syf.··
2019 74. kitabı
Yine kapağından yola çıkarak aldığım bir kitaptı. Aldığıma hem pişmanım hem de değilim. Cidden güzel bir konusu var. Tüylerinizi diken diken edecek bir konusu ama konunun işleniş tarzı tamamen yanlış. Aşk çok ön plana alınmış, olayların derinliğine pek önem verilmemiş, karakterlerin hepsi bir Wattpad kitapından fırlamış gibi duruyor... Kitabın son yüz sayfasındaki olaylar da bana çok üzerinde düşünülmüş gibi gelmedi. Sanki yazar sonunu nasıl bağlasam demiş ve öyle yazmış gibiydi. Ayrıca kitapda herkesin birbirinin tanıdığı/aklabası çıkması beni bir süre sonra sıktı. Olaylar çok tahmin edilebilirdi ki bu cümleyi şu ana kadar bir tek bu kitap için kurdum. SPOİLE VAR (ama azıcık) Bir de seriye adını veren "ışıltı" ve "kıvılcım" muhebbetleri beni sıktı. Kim sihir yeteneğinden ışıltı diye bahseder? Yok bir de kullanınca kıza diyor ki "Bak şimdi ışıldıyacağım." bana biraz tuhaf geldi açıkcası. SPOILER BİTTİ Her şeye rağmen kitap su gibi akıp gitti. Açıkcası bana çok sevdiğim bir çizgi dizi olan Esrarengiz Kasaba' yı anımsattı. Gizemli olaylar ve küçük bir kasaba. Son olarak almanızı pek tavsiye etmesem de çerezlik olarak hoş bir seçenek olduğunu düşünüyorum.
Derin Sularla Şeytan Arasında - Işıltı Serisi 1April Genevieve Tucholke · Parodi Yayınları · 2017312 okunma
Büşranur
okumasanızda olur benim önerebileceğim bir kitap değil sevmedim
6/10
·352 syf.··
2019 74. kitabı
Yine kapağından yola çıkarak aldığım bir kitaptı. Aldığıma hem pişmanım hem de değilim. Cidden güzel bir konusu var. Tüylerinizi diken diken edecek bir konusu ama konunun işleniş tarzı tamamen yanlış. Aşk çok ön plana alınmış, olayların derinliğine pek önem verilmemiş, karakterlerin hepsi bir Wattpad kitapından fırlamış gibi duruyor... Kitabın son yüz sayfasındaki olaylar da bana çok üzerinde düşünülmüş gibi gelmedi. Sanki yazar sonunu nasıl bağlasam demiş ve öyle yazmış gibiydi. Ayrıca kitapda herkesin birbirinin tanıdığı/aklabası çıkması beni bir süre sonra sıktı. Olaylar çok tahmin edilebilirdi ki bu cümleyi şu ana kadar bir tek bu kitap için kurdum. SPOİLE VAR (ama azıcık) Bir de seriye adını veren "ışıltı" ve "kıvılcım" muhebbetleri beni sıktı. Kim sihir yeteneğinden ışıltı diye bahseder? Yok bir de kullanınca kıza diyor ki "Bak şimdi ışıldıyacağım." bana biraz tuhaf geldi açıkcası. SPOILER BİTTİ Her şeye rağmen kitap su gibi akıp gitti. Açıkcası bana çok sevdiğim bir çizgi dizi olan Esrarengiz Kasaba' yı anımsattı. Gizemli olaylar ve küçük bir kasaba. Son olarak almanızı pek tavsiye etmesem de çerezlik olarak hoş bir seçenek olduğunu düşünüyorum.
Derin Sularla Şeytan Arasında - Işıltı Serisi 1April Genevieve Tucholke · Parodi Yayınları · 2017312 okunma
azra presley isimli okura yanıt verildi
Büşranur
evet
8/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2021 22. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 08 Kasım 2021 20:04
#Spoiler içerebilir. diyerek başlayalım. Şizofreni hastası bir kızın yaşantısını, hastalığının başta doğru anlaşılamaması ve bir türlü hasta olduğunu kabullenememesi ve sonrasında zorlu geçen tedavi süreçlerini anlatmış. Hastalığı kabul etmesiyle tedavi süreci yavaş da olsa ilerlemiş ve doğru ilaçla da normal hayata karışabilecek gücü bulmuş. Gayet akıcı bir dille yazılmış bir kitap. Hastalığı yaşayanın gözünden anlamak adına okunabilir.
Davetsiz SeslerLori Schiller · Martı Yayınları · 2017130 okunma
Büşranur
bu kurgu değil yazarın kendi hayatı yazarın kendisine sizofreni tehşisi konuluyor kendi hayatını anlatıyor
Bence zamanınızı boşa harcamayın.
3/10
·521 syf.··
2021 11. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2021 00:22
3/10 peki neden ? Öncelikle şunu belirtmek istiyorum kitabın sosyal medyada çok reklamı yapıldı bende bu reklama kananlardanım. Kitabın basımdan çıktığı gün 10/10 verenler vardı hala anlamış değilim. 1. Bu kitap yaklaşık 9 kitaplık bir serinin ilk kitabı olarak yazılmış bir fantastik kitap(!). İlk kitaba göre oldukça düşük kaldığı kesin çünkü kitapta neredeyse bir olay yok. 2. Kitap bize başka bir dünya yaratıyor ancak bu dünya hakkında çok az bilgi veriyor bu yüzden fantastik türüyle 2 3 cümle haricinde uzaktan yakından alakası yok. Yaratılan dünya bize doğru düzgün anlatılmıyor. 3. Betimlemeler. Aşırı sıkıcı ve boğucu hatta sürekli tekrar tekrar eden betimlemeler okumak istiyorsanız tam size göre. 500 sayfalık kitabın 250 sayfası betimleme(abartmıyorum). Bir yerden sonra o kadar sıktı ki yüzeysel okuyup geçmek zorunda kaldım. 4.Kitapta sürekli tekrarlar var. Karakterin fiziksel özelliklerini (örneğin mavi gözlü kaslı olması) her sayfada vurgulaması artık bi yerden sonra sıktı. Karakterin ne diyeceğini bildiğimden atlayarak okuyabildim çoğu yeri. 5.Başlangıç kitabı olarak çok zayıftı çünkü bir olay yoktu.200 sayfada bir olay oldu resmen bu kadardı. Kitap size bir şey vermiyor 500 sayfa saçma gereksiz bir tartışma okuyorsunuz. 6. karakterler arası diyaloglar. Karakterlerin arasında o kadar gereksiz ve anlamsız diyolaglar var ki ve o kadar tekrar ediyor ki her 50 sayfada bu diyalogları tekrar okuyabiliyorsunuz. Ben kitabı beğenmedim. Beğenenlere saygım var tabi ki ancak bu kadar olumlu yorumu anlamış değilim. Gereksiz tartışmalar sürekli tekrarlar ve içinize sinmeyecek bir kitap isterseniz alabilirsiniz.
İçi̇nde Bi̇r Sen - 1Binnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20203,966 okunma
Bir Siyah Hikayesi isimli okura yanıt verildi
Büşranur
Daha kaliteli bir şey yazabilirdi onda o potansiyel var