"Dikkat Kesilmemiz Gereken Dört İnsan Tipi" 1 Yaşam coşkusu olmayan, makineleşmiş insan 2 "Benim gibi düşünmez ve duymazsan sen de bir bozukluk vardır," tavrı içinde olan insan 3 Kendisini hesaba katmayan, "Sen ne olmamı istersen onu olurum," tavrı içinde olan insan 4 Duygularını yönetemeyen, aksine duyguları tarafından yönetilen insan
Bunun bizi götüreceği yolu görebiliyorum. İnsan, gün delik başarı hissi tatmin edilmesi gereken bir varlık. .. O başarı hissi tatmin edildikçe -dışarıdan gelen takdirden bahsetmiyorumyeni adımlar için de güç kazanıyor.
Gündelik hayatta karşılaştığımız durumlarda kişilerin sa dece davranışlarına bakarsak ve niyete önem vermezsek o dav ranışı cahilce, saçma veya saldırgan bir davranış olarak görebi liriz. Ama bunun arkasındaki niyete baktığımızda bize kaba ya da saldırgan gelen bu davranışların ekseriyetle "Ben de varım!" deme çabası olduğunu görürüz. İnsanız, fark edilmek istiyo ruz.
Yaşlandıkça mendeburlaşan insanlar vardır hani. Mutsuz luklarının altında yatan sebep budur. Bir de bakar ki, yaşamın da kendisi yok; içi bunu hisseder. Ona kızar, buna kızar ama aslında neye öfkelendiğini kendisi de bilmez. Avuçlarının ara sından yaşanmadan akıp gitmiş, anlamsız, bomboş bir ömür ...