Normalde üreme işlevine yaramayan ve türün devamı için olumsuz görünen eşcinsellik davranışı sadece insanda değil, birçok canlıda görülmeye devam ediyor.
Bunlardan belki de en iyi bilineni, erkek bebeklerde beynin sol yarısının kız bebeklere göre biraz daha yavaş gelişmesidir. Bu küçük gelişim farkı, testosteron denen hormon sayesinde olur ve doğumdan sonraki yaşlarda kız ve erkek bebekler arasındaki birçok temel davranış farkının ortaya çıkmasına zemin hazırlar.
Bu olayın önemli bir kalıntısı, erkeklerdeki meme başlarıdır. Normalde emzirme işlevi olmayan erkeklerde neden meme başı olduğunu merak ediyorsanız cevabı bu geç devreye giren cinsiyet farklılaşmasıdır.
Peki, kızma. Amacım seni kızdırmak değil... Bu dine inanmak nereden geldi aklına? Anne babandan farklı bir dine mensup musun? Dininin adı onlarınkiyle aynı mı? İçine mi doğdun, yoksa yolda mı buldun? Çoğunluk gibiysen sen de içine doğduğun dinî inanca devam ediyorsun. Ama bir taraftan da bunun "doğru yol" olduğuna eminsin sanırım? Peki, nasıl ve neden bu kadar şanslısın?