Büş

"Her şeyden bıktım ve her şeyin her şeyliğinden de bıktım.." Pessoa
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben artık öyle bir şey yaşamak istiyorum ki, eskiden içimde bulunan hiçbir şeyle ilgisi olmasın.." Canetti
"Yeryüzünde yaşamak güzeldir, Varenka!"
Sayfa 156 - Can Yayınları·Kitabı okudu
".. fakat iyiyim, çok iyiyim. Sadece ruhum sızlıyor.."
Sayfa 152 - Can Yayınları·Kitabı okudu
"Zaten zengin insanlar yoksulların kötü kaderlerinden seslice yakınmasını sevmez."
Sayfa 143 - Can Yayınları·Kitabı okudu