📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben kalbimi ellerinin ortasına koydum
Kalbimi tut
Tut ki bileyim
Zira ben bu rah-ı firkatte yeniyim
Çünkü ikide bir başkası olmaktan yorulur kalbim
Senin ellerinle alır yerine koyarım
Sen olmasan ne yaparım
Gözyaşım
Yorgunluğum
Sevincim
Alın terim"
"Eğer sen bir sevdayı yorumluyorsan
Yanına hasreti kat
Olduğun gibi gel güllerini takma
Denizlerinle ve uzaklıklarınla
Bana geliyorsan yanında olsun yüreğin
Unutma"