İmkanlar içindeyiz. Varlık alanındayız. Büyük çark dönüyor. Her birimiz içinde kendimizin de yer aldığı sürecin bir yerindeyiz. Neresinde? Neresinde olursak olalım başlangıcında olmadığımız besbelli. Yeniden başlamak isteyebiliriz,ama bunu ancak başlangıcı keyfimizce tespit ettiğimiz bilinciyle başarabiliriz.Besbelli olan ve keyfi olmayan diğer şey ise hepimizin bir sonu olduğudur.