Kederliyim kederli
Gece. Gece de kederli.
Karanlık. Karanlık da kederli.
Işığı yanmayan lambalar da, ufaklı büyüklü lekeler halindeler, orada burada. Keder içindeler. Işık'larını kaybettiler. Ben de. Ben de Sevincimi, yürüyüşümün ahengini, sesimi, sonunda da gözyaşlarımı kaybettim.. sadece kederliyim artık.
Tam iki günden beri baharın geldiğini biliyor. Rüzgarın yanaklarından esip geçişi iki gün önce değişti. Ben her şeyi yanaklarımla seviyorum. Öpmekten çok. Onun yüzüne yanağımı dayamayı... yani sevgilim değil, sevdiğim, aşk yerine sevgi. Bunu demek istiyor. Nazlım, garibim, sevdiğim, yavrucağım...