Butimar

Butimar
@Buttimarr

Butimar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·127 syf.··
5 saatte okudu
·
2017 4. kitabı
Nezihe Meriç
7.4/10 · 249 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kederliyim kederli Gece. Gece de kederli. Karanlık. Karanlık da kederli. Işığı yanmayan lambalar da, ufaklı büyüklü lekeler halindeler, orada burada. Keder içindeler. Işık'larını kaybettiler. Ben de. Ben de Sevincimi, yürüyüşümün ahengini, sesimi, sonunda da gözyaşlarımı kaybettim.. sadece kederliyim artık.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Ölümle tanıştık. Geldi, aldı. Uçtu gitti.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Zor Yokuşu
Artık, sesini ve yüzünü unutmaya - mı- başladım. Bundan ne acı, ne mutsuzluk duyuyorum...
Sayfa 87·Kitabı okudu
Öğretmen
Tam iki günden beri baharın geldiğini biliyor. Rüzgarın yanaklarından esip geçişi iki gün önce değişti. Ben her şeyi yanaklarımla seviyorum. Öpmekten çok. Onun yüzüne yanağımı dayamayı... yani sevgilim değil, sevdiğim, aşk yerine sevgi. Bunu demek istiyor. Nazlım, garibim, sevdiğim, yavrucağım...
Sayfa 16·Kitabı okudu