Bir çocuk kitabı Atatürk'ü bu kadar güzel anlatabilir mi? Aslında anlatma değil yaşanmışlıkları anlatma. Çok güzel her yaş grubunun okumadı gereken bir kitap. Çocuk kitabı diyip geçmemek lazım.👍
Başı biraz sıkıcı ama ortalara doğru açılıyor ve akıcı oluyor. Çocuğun direnişi, kararlılığı ve o ortamda bunları yapması... Ben beğendim tavsiye ederim. 👍