Ne demiş Mustafa Kemal Atatürk; Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır,fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır...
Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına ve ülkeme baş sağlığı diliyorum yapılan yapılmayan her şey için minnettarız şehitlerim Rahat uyuyun...😔🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🥺