Aşırıyı çok sevdiğimden tutuyorum yüksek onu
N'apıyım? Hâlâ geçmişten koparamadım gettoyu
İşledi hep daha derine, derimdeki bu renk koyu
Pas yedim ve paslansın, yaşlansın ses tonum
Paralar, avukatlar, dava sonuç haklar
Her yer solucan, bi' şekilde senden çalıcak var
Kendim veririm canımı, bi' benden alamazlar
Sürümüm her gün batımında yeniden doğucak, bilirim
Çocukluk zombi gibi, her acı bir deneyim
Gülme sebep, yoksa sebep, ağlarken daha iyiyim
Damarda kan gibiyim, kırmızı Hellcat sinirim
Kapadım perdeleri, ışıklardan uzak biriyim