İnsanoğlu geleceği bilmediğinden, istediği şeyin kendisi için yararlı olup olmadığını kavramaktan acizdir...
Kaderi zorlayan başını taşa vurur...
Denediğimiz yol kapalı ise zorlamanın anlamı yok.
Düşünüp başka bir yol denemeli.
Baska bir yol yol varmıdır?
Bunun için acele etmemeli,
Ümitsizliğe kapilmamalı,
Normal şartlar altında çok kolay olan çözümlerin,
Uzun zaman aldığını,
Başarısızlığa uğruyabilecegini ,
Sabırla,
Tekrar ,tekrar denemenin doğru yola ulaştıracağının,
Sırrını iyi anlamalı..!