Birgün;
Benimde yüreğimin kışı biter mi Anne..?
Ya Baba??
Geçer mi içimde ki sızım...
Ben de başımı kaldırabilirmiyim taşlardan bir gün??
Kuruyan yaşlarıma derman olur mu küçük bir kız çocuğu gülüşün??
Sen söyle Yâr..,,,
Olur mu??
BaHa..
İyi Geceleriniz Olsun..🚬