Ülkede aşağılama olarak kullanılan, 1 mayıs harici hatırlanmayan.. Sürekli hor pis ve kaba görünen ancak tüm ülkenin yükünü çeken insan.
Ruhunu şeytana satmamış; aklıyla bedeniyle çalışan adam veya kadın .
Yanında çalıştırdığı insanların hakkını yiyip o parayla seyahat eden insanlar kadar değeri olmayan "etiketi kötü" insan..
Kız istemeye gidince ıyy temizlikçi mi ? şantiyede mi çalışıyor ? üstü de pistir onun ! Ne kadar kazanıyor kii ? aşağılamalarına maruz kalan vatandaş..
Eşi tarafından bile daha çok kazanamamakla suçlanan, her tarafı onarsa yeniden imar etse de yaranamayan kişi..
Erdemin, iyi ahlakın, helalinden kazanmanın, çalmamanın, kimsenin hakkına girmemenin kıymetsiz olduğu çağa denk gelmiş olan.
Aslında sadece #1mayıs değil her günün onun olması gereken kişi .
ama cem karacanın dediği gibi " işçisin sen işçi kal giy dedi tulumları " ..