sanmaktan ziyade hep kanmaktayım
bekleyişlerim karnımı doyurur benim ..
Dinginliğimin sebebidir vazgeçişim ..
Masallar diyarındandır bu hikayelerim.
Pahalı isteklerim olmadığındandır beni önemsemeyişiniz..
Sadelikteki zarafeti anladığınızda sizinle de iki çay içeriz ajda bardağıyla..
Kırık dökük yerleri varsa da hayatımızın ;
Temizdir aklımız fikrimiz ..
Biz ele geçirilmemiş;
istila edilmemiş olanlarız..
Başkalarının mutluluğundan mutsuzluk çıkarmadığımızdan böyle yalnız ve göçebeyiz..
Bir gün anlaşılırız (!)
O zaman gelin ve mezar taşıma söyleyin ;
OLDU diyin ..
insanların fikirleri , kıyafetlerini geçti ..
Hoca Nasrettin e de söyleyin;
Kürke yemek ısmarlanmıyor artık diyin .
Buyurun hepiniz üst üste çıkın ve ufka bakın
Güneş belki sizi de aydınlatır hakikatlerin ışığıyla
Belki siz de nasiplenirsiniz iyiliğin nuruyla.