KESKİN BEY

İyi geceler
melekler sizi korusun
Reklam
Varlığımızla Çokluğumuz.
başkalaştıramadığınız insanlardanız biz ; mezarınıza değil sağlığınıza çiçek koyarız ..  yüzünüzdeki bahçeyi aramakla geçer ömrümüz. .  herkesleşemediğimizden kaybederiz ..  yokluğumuzla sınamayız kimseyi  kale gibi dururuz karşısında tüm ayrılıkların ve dahi özlemlerin.   biz kimse değiliz.  başkalaştıramadığınız insanlardanız biz  kaplara, denizlere sığmayız ; "taşarız" yorgunluğumuz evvelden  dinginliğimiz ümidimizden  belki bir gün biz de " biz " oluruz. .  bilemeyiz  .  bilemediğimizden 
Hiçiz
çekil ayrılıklarımın önünden.. bırak gitsin gençliğim, sakın su bile dökme ardımdan.. yutkun ve izle . . bekle zamanı gelince bizi de izler bize yalan gelen biri .. ... ardından bak kendinin , koşa koşa kaçarken kendinden unutma kimse öldüremez seni senin kadar. ellerinden tutma ümitlerinin, kimseyi doğru düzgün sevme mesela .. Hakkını verme sevginin . git bu şehri de götür ardından .. ruhum gibi viran kalsın buralar. bana bulutları bırak belki beraber ağlarız. #eneskeskin
sosyal medyadaki kalıplarınıza göre yaşamadığım ve klişe biri olmadığım için kusuruma bakmayın ya da bakın.
üstümüze benzin döküp çakmağı çakıp yanma diyorlar.
Reklam