KESKİN BEY

gitmişsin ağustos sıcağı gibi kavura kavura yutkunmuşum yokluğunu .. kalelerim zaptedilmiş . işgal edilmiş duygularım .. sana değil bu yangınlarım sana değil bu koşuşlarım sana değil ruhum. kesik bir soluk gibisin şimdi alamadığım .. gittin ardından ne naralar attım sen kulaklarını kapattın.. uzat uzaklıklarımızı .. kavuşursak mutlu ederim seni falan(!)
Reklam
yüzünden çok uzaktayım gürbüz bir avcı peşimde.. vahim bir dert bu kırgınlık.. çakıl taşları gibi çarşaf çarşaf ayağıma dolanıyor.. vefasız vedan ellerimde sanat değil bu gidişlerin.. korsanmış sevdan başka hazineler arayan .. #eneskeskin
Fenerbahçeliyim ve sigara / alkol içmiyorum.
kardeşimin yerine ben ölseydim denilmiyor ama insan istiyor.
sevdik, görmediler .. öldük, gömmediler .. #eneskeskin
Reklam