oside

oside
@ByOsi
kayseri, 17 Ekim 1986
Mart 2022 tarihinde katıldı
beni candan usandıran yar cefadan usanmazmı . . .
Reklam
yer yüzünde bir kötülük görmedim yar yüzünden gördüğüm kadar . . .
Edebiyat
Ömrümde bir defa anıp sözüme, Ateşten kor olup konup özüme, Yananı görüp de dönüp yüzüme, Bakmayacak diye aklım gidiyor…
Edebiyat
Kimse kimseyi unutmaz..sadece onsuz yaşamaya alışır . . .