Ne düşünüyorsunuz şuanda ;
Kim bilir neler ama hiç birimiz yaptığımız veya yapacağımız işlerin iç hesaplarıyla uğraşmiyoruz peki ya sebep.Sebebine gelirsek hiç birimiz yaptığımız işlerde eksiklik olmasını istemiyoruz yada eksiklik var olduğunu düşünmek istemiyoruz.
Ben de size diyorum ki bırakın eksik kalsın bırakın yarım olsun yeter ki iç hesaplaşmasın da hesabımız tam olsun..
Sen bana yeni yılsın her dakika
Her dakika bir yaşıma daha giriyorum
Sen benim üstüne titrediğim güzel ve yeni
Saatim kadar saadetimin gözbebeği zamansın
Ben bin parçaya bölündüm her parçasında
Her parçasındayım kırkayak sesli boğuk arkadaşlığın
Sezai KARAKOÇ