Biz insanoğlu niye kendimize sade ve mutlu bir hayat istemeyiz ki niye hep hayallerimizle gerçekler arasına sıkıştırılmış şekilde yaşarız hayatı. belki de özgürlük nidaları atarken bir tarafımız hep hayatın bize çizmiş olduğu yolda bu da kaderemiz diyerek yaşarız.Ne yazık...