Eğitimci
Yengeç
Dilciyeci
Bibliyofil
KOÜ
Gezgin
*Ne methettikleri ne de zemmettikleri gibi.
*Kalbiniz, kaderiniz olsun.
*İnsan, insanın inşirahı olmalı.
*Zaman, sessiz bir testeredir.
*Sevmek, mübalağa sanatıdır. Abartın!
"Kimi günahıyla yükselir,
kimi erdemiyle aşağılanır.
Kimi kötülük üstüne kötülük yapar,
gıkı çıkmaz kimsenin.
Kimi de yaptığı tek bir hata yüzünden
lanetlenip yok edilir."
Gönle ağır gelen şeyler var.
Yük desen dilin varmıyor,
külfet desen değil.
Ağır gelen şeyler işte...
Dönüp durduğun bir girdap.
Çıkılmaz bir yol.
Tek teselli dökülüyor dillere.
"ALLAH bize yeter.
O ne güzel vekil'dir"...