Beyzanur ozdemir

İnsanlar sadece ikiye ayrılır: İyi insanlar ve kötü insanlar.
Reklam
Ben bugün kendimden korktum.
Bu karanlık bitse artık, bir ay doğsa Bir deli rüzgar çıksa; alıp götürse Yılların içimde bıraktıklarını...
İyi geceleeeer !!