Beyzanur ozdemir

Ben köşeliydim, hayat dedi: "Düz olana yanaşırım."
Reklam
İyi mi geceler?
Oğuz Atay Günü
Kolundaki yaralar efendim? Tutunurken öyle oldu Olric. Ya yüreğindeki yaralar efendim? Tutulurken öyle oldu Olric! Peki ya gözlerindeki suskunluk; ne efendim. Hiç dokunma. Sus Olric.
Yare doğru uçmak ister, alev almış kalbi kordur. Kanadından vurmuşlar şimdi uçmak ne de zordur.
Kahrolsun bu karanlıklar, Bu mesafeler, Bu zaman. Ben seni istiyorum. Ya seninle yaşamak, Ya da sende yok olmak..
Reklam