Kitaba da seriye de aşık oldummm
O kadar güzeldi ki çok akıcı bir seri kitabı elimden bırakamadım.
Ben sonunu da çok beğendim. Efsan ve Alazin aşkı bu kitapta çok farklı bir noktaya gelmişti, o kadar geliştiler kiii
Her bir karakter bende ayrı bir yer edindi Bars, Mehsa, Kuray ,Liva ,Ladin hepsi hepsi harika yazılmış. Kesinlikleee seriyi okuyun okutturun
Konu
Efsan doğum gününde kardeşi Efser ile sevdiği bir grubun konserine gider ve beklemediği anda kendini başka bir dünyada bulur...
O dünyada Efsanın arkadaşlık,aşk ve fedakarlık duygularını yaşamasını ve başına gelenleri okuyoruz.