"Allâhümme salli ve sellim ve bârik alâ seyyidina Muhammedin Nebiyyil Ümmî, el-Habîbil âli'lkadri el azimil câhi ve alâ âlihi ve sahbih."
Âmîn!
İmâm-ı Süyûtî: "Her cuma gecesi bir kere bile okunsa nerede gömülürse, onu lahdine Rasûlüllâh (sallallahu aleyhi ve sellem) indirir" diyor.
"Mezarımın başında salavat okuyanı ben kulağım ile duyarım, uzaktan bana salavat okuyanı melekler bana ulaştırır."
Ama cuma gecesi müstesna,
"Parlak gecede ve nurlu günde bana çok salât okuyun, çünkü salâtlarınız bana arz olunuyor" buyrulmuştur.