Beyzaaa

Keşke geceye bakmayı, eğlenmeyi ve sevmeyi öğrenmiş olsaydım!
Reklam
İki dünya arasında yürüdüğüm gece boyunca, derin ve boş bir uykuya dalmadan önce düş görüyordum. Kaşla göz arasında farklı bir hayat yaşıyordum; sanki kendimden kaçmaya ve kaderimi değiştirmeye niyetliymişim gibi kendimden uzakta ve farklı bir atmosferde soluk alıp veriyordum.
Bu oda hayatımın ve düşüncelerimin mezarıydı.
Keşke masum bir çocuk olduğum günlerde uyuduğum gibi rahat ve sakin uyuyabilseydim.
Yazma ihtiyacım bir takıntı hâline gelmişti. Ruhuma işkence eden şeytanı çekip sürüklemek istiyordum. Söylemek istediğim ama söylemekten kaçındığım her şeyi kaydetmek istiyordum.
Reklam