bütün gün aynı teraneyi dinliyorum:'hocam, ben ırkçı olamam, siyahım!; ben ırkçı olamam arabım!' ama hepsi de uzakduğulularla, hıristiyanlarla, çingenelerle dalga geçiyor.. hepsi de derilerinin renginden ötürü ırkçılığa karşı aşılandığına ve bu hastalığa yalnızca başkalarının yakalandığına emin.