Görmüyorlardı, kızsa o gözlükleri taktığı ve Geliyor geliyor dediği için sanki oğlanın çaresiz annesinin kapıdan içeri girişini gerçekten görüyormuş gibi görünüyordu
Belki bu başka körlüklere benzemiyordur geldiği gibi ansızın ortadan koybalabilir de
""İnşallah denir her kör olan o perdeyi kaldırıp otariteden etrafa bakışıyla anlarda kurtulur otorite körlüğün %80 dir"
Öyle durumlar vardır ki ağlayamasak ölürüz
""İçte birşeyler ölür evet biz değil birdaha ağlayamamalık belkide bir soğukluk bir sertilk kalp olarak adlandırılan nerde olduğu belirsiz yerde evet ama her ağlamamak bunu gerektirmez deli gibi hisederken bir yaş akmaz can çıkar bedenden akmaz bir yaş katılaşmaz kalbin her durumda olacak değil
Değil mi?
İnsanlar ve durumlar her durum sizin hissetiğiniz ve yaşadığınız gibi olacak değil yani birşeyi anlaman için yaşmana gerek yok eğer öyle düşünürsen anlamıyorum diye bağıra bağıra geziyorsunudur""