Bazen kitaplarda bana benzeyenlere denk geliyorum
Kimisinin karaketeri, yaşanmışlığı, duyguları, düşünce yapısı...
Evet insan hissetiği kadar büyür
Onca şey içinde oturup bakmıyoruz duyguyu dile degil dusuncede bile yer vermiyoruz ondan kacmaya calisiyoruz yada onca sey icinde donup bakamiyoruz evet hayatı bazen sorumluluklar dahilinde iç dünyadan uzak yaşıyoruz oysa kaçamadığım dek şey.