Jeolojide "fay"diye bir kavram var. Toprak altındadır, kırıldı mı felakete yol açar.
İnsanda da "ar" denilen bir kavram var.
Damardadır,Çatladı mı, felakete yol açar..
Başımızı yastığa koyduğumuzda basit bir
Tavan değildi göz göze geldiğimiz,
Umutlarımız,hayal kırıklıklarımız,özlemimiz,
Keşkelerimiz, ve geriye dönemeyişlerimiz vardı
Orda..