Boykotu kendimizde, evimizde ve iş yerimizde uygulayacağız sonra anlatacağız vede daha hassas, daha dikkatli, daha uyanık olmak için eşimizi, çocuğumuzu, aile, akrabada, komuşu, misafir, market, bakkal, fırın, lokanta vsvs demeden her zaman, her yerde ve herkesi ama herkesi bilgilendireceğiz!
inşâAllah böylelikle yavaş yavaş 5-6 yıl sonra binlerce fabrika kapanacaktır
Biz buna inanıyoruz, bu olacak diye de çok ümitliyiz, tabi ki rabbim nasip ederse...
Gayret bizden Tevfik sadece Yüce Allahtandır