Boykotu küçümseyeni sizde KÜÇÜMSEYİN.
Devlet yapsın bize ne diyene ; Devletin bir dini mi var diye sorun.
Boykot faydasız, işi temelden çözmek lazım diyen çok bilmişlere ; "hmmm çok zekice" deyin geçin.
Unutmayın ne yapsak kardır! Hiçbir şey olmasa (ki kesinlikle oluyor) karınca misali safımız belli oluyor! Hiç olmazsa günahımız azalıyor, öyle değil mi?