Hakkı ile bilmediğin dâvâyı savunamazsın!
"Okumaktan maksat bilmek değil, olmaktır."
Sahipçisi olmaya niyet ettiğimiz bu dâvâ yolunda önce bulacağız, sonra bileceğiz ve sonra da olacağız!
O zaman sahip çıkabiliriz.
21. Yüzyıldayız...
Teknoloji geliştikçe, insanlar geriye doğru gitmeye başladı. İnsanlar ölüyor; ya açlıktan ya savaştan....
Bizde oturmuş ne olacağını izliyoruz. Acıları normalleştiriyoruz. Biz ne yapıyoruz?
Vicdanımıza ne oldu?
Daha ne kadar normalmiş gibi davranacağız?
Sıra bize gelince mi?
Ya peki biz bu vebali nasıl taşıyacağız?
Hesabını verebilecek miyiz?