Dünya bir zahirse, bir bâtındır. Dünya'nın dönüşüne uyamadım. Zahirde aynasız, bâtında soluksuz kaldım. Ben bilemedim ki ben neyim ve de neredeyim, bu devran ne makamındadır.
Harfleri giyinmeyi denedim; sözleri,notaları ve ağaç kabuklarını da... Sığamadım. Adem'in suretini taşıyamadım. Ateşin külünü sevemedim, suyun girdabını.. Yel olup essem tozu dumandan seçemedim Kaya olup ufalsam kökte hapsolan özümden ayrılamadım.
"Başını yastığa koyarken bu ülkeyi yerdeki, gökteki, tekmil her şeyi ile sevecek bir yüreğe sahip olduğu ve gözünü bu topraklarda dünyaya açtığı için Allah'a hamdediyor"