CLARİSSA

CLARİSSA
@CLARISSA12
Puan vermedi·264 syf.··
2023 45. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 01 Ekim 2023 20:26
Ezgi bir psikoloğdur. Annesi Zarife Hanım, Sivas'ta tüm yaşamını geride bırakarak annesi ve iki kız kardeşiyle İstanbul'da dayısının yanına yerleşir. (Ağır travmalar yaşayarak) İstanbul'a geldikten sonra annesi kanser hastalığına yakalanır ve annesinin doktoru olan Erdal bey ile tanışırlar. Erdal Bey'in ailesi çok zengin bir ailedir ve Zarife hanıma gelin olarak kabul etmezler. Doktor Zarife hanım'ı sevdiği için onunla evlenir. İlk çocuklarının adı Volkan. İkinci çocukları da Ezgi olur. Geçmişten bir travması olduğu için Zarife Hanım'ın Ezgi hiç iyi davranmaz kendisinde oluşan travmaları kızının üstünde baskı kurarak Ezgi de çok kalıcı travmalara sebep olur. Ezgi birçok hastalarına faydalı olurken, geçmişte yaşadığı travmalarla kendini tedavi edemez.. geçmişte kendisine zarar veren ve sevdiği insanlara zarar veren kişileri bulup onlarla toplu bir seans düzenler. Bu kişilerin geçmişte ne travmalar yaşadığını öğrenmek için. Kitabın dili çok basitti. Konusunu beğendim ancak konular birbirinden kopuk gibi geldi bana. Kitaptaki olayları oldu bittiye getirmesi de hoşuma gitmedi. Okuyacakları şimdiden keyifli okumalar...
Süt LekesiEsra Ezmeci · Destek Yayınları · 20204,291 okunma
Reklam
Kabul ettiğimiz tüm kötü şeyler, benliğimizi öldürmek için tuttuğumuz kiralık katillerdir.
Sayfa 183·Kitabı okudu

CLARİSSA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.··
6 günde okudu
·
2023 44. kitabı
Magda Szabo
8.5/10 · 5,5bin okunma
Puan vermedi·224 syf.··
2023 44. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 26 Eylül 2023 19:01
Vince Szöcs işinnden ihraç edilip eşi Etelka Szöcs ile ona yardımcı olarak hayatını geçirir .O süreçtede de çok zorluk yaşar . İşinine tekrar iade olur yıllar sonra ve bir kızları vardır İza Szöcs idealist işine bağlı çok çalışkan bir doktordur. Eşi Antalda doktordur. Üniversite yıllarınd tanışıp evlenirler. Antal annesiz büyüyen daha doğrusu aile ortamına hasret biridir. Iza ile evlenince onun ailesinin yanında yaşarlar ve çok mutlulardır ve buna nazaran Antal boşanmak ister ıza'dan . Boşandıklarında İza Budapeşte'ye gider . Oraya yerleşir. O zaman zarfında da baba kansere yakalanır. Babasının çok hasta olduğunu ve acil gelmesi için haber verirler . Bbası çok hastadır ve ve vefat eder . Annesinin yalnız yaşamasını istemedi için tüm işleri halledip annesini Budapeşteye getirir. Ama uyum sağlayamaz başkente Etelka ,evini ,eşyalarını komşularını özler . Ve olaylar başlar . Bana göre her bir karakter kendine göre haklı ,yazar karakterleri yaratmış ve onları anlamamızı istemiş. En çok üzüldüğüm karakter İza'ydı . Bu cümlesi herşeyi anlatıyordu bence : Sen öldün anne, diye düşündü, 20 yıl önce yitirilmiş ebeveynlerin mezarı başında duyulan biraz zorlama bir merhametle. Sen öldün, çünkü Kınaçiçeği Çukurunun, Antal'in ve sevgili eşyalarının sana olan sevgimden daha güçlü olduğu ortaya çıktı. Oysa ben insani bakımdan mümkün olan her şeyi yapmaya çalıştım. Suçlu değilim. Çok keyf alarak okudum. Okuyacaklara şimdiden Keyfli okumalar...
Iza'nın ŞarkısıMagda Szabo · Yapı Kredi Yayınları · 20245,5bin okunma
İhtiyarlar eşyalara bağlanıyor, nesneler onlara gençleri olduğundan çok daha fazla şey ifade ediyordu.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Reklam