Ne istediğini bilmek elbette önemlidir, kime sorsanız aynısını söyler, ama bence bildiğini istemek çok daha önemli, tabi daha fazla vakit alır, günümüzde kimsenin beklemeye sabrı yok.
Çünkü bizler elbette Tanrı’nın ne karar vereceğini bilemeyiz,seçimi onun kanaatine bırakırız,çıkarlarımıza ters düşse dahi boyun eğip kararı kabul eder,tam tersi son derece işimize gelecek bir karar çıktığında da minnettarlığımızı ifade ederiz. Tanrı’nın olumluyla olumsuzu, iyiyle kötüyü umursamıyor olma ihtimalini bir türlü sığdıramayız şu küçük kafalarımıza, çünkü, neticede, Tanrı’nın bir işlevi olması gerektiğini düşünürüz.