Adnan emir

Adnan emir
@C_esaret
Uyursam uyandırın... Ama nerden bilebilirsiniz ki...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızlık bir nesne olsaydı ne olurdu¿
Hayat bir otobüste yolculuğa benziyordu. Hani sağ pencereden bakarsın ama sol taraftaki pencereden bakamadıklarını kaybedersin ya işte öyle. Bir tercih yaparız ve diğer tercih etmediğimizi kaybederiz.
Yola çıkmak istiyorum. Pusulası olmayan. Niye biliyor musunuz.? Çünkü başarmak değil mutlu olmak istiyorum.

Adnan emir

, bir kitap okudu
10/10
·224 syf.·
2021 6. kitabı
Ali Erkan Kavaklı
8.4/10 · 163 okunma