Adnan emir

Adnan emir
@C_esaret
İki gözümün çiçeği çok özledim seni..🍁🍁🍁🍁🍁
Reklam
Gözyaşı Gözlerimden dökülen gözyaşları hasretliğin ve sevincin miydi? Nasıl bir duygu ki bu seni tanımadan ölüme bile gidilebileceğini bilmek. Yağmur kokusu gibi bu hasretlik içine çektikçe çekiyorsun sanki bitmeyecekmiş gibi. Ne zaman kavuşacağız sevgili. Savrulup gidiyoruz şu herkesin herkesi ezdiği, sanki bize kalacakmış gibi yaşadığımız dünyada. İçim daraldığı zaman gökyüzünü seyrediyorum. Sanki gökyüzündeymişsin gibi geliyor ve ferahlıyorum. Biliyorsun bir ara ağlıyordum ve tarifi mümkün olmayan bir hüzündü. Ağlıyordum yalnız mutluluk ve hüzün bir aradaydı. A.E
Felsefe-Düşünce
Uyumuyordu...
Kalem olsaydınız ilk ne yazardınız¿
Felsefe-Düşünce
Reklam