bilmem
aşkın ızdırabı ne içindir
artık boynumu bükmeye mecalsizim
ya sen
aşkımın çaresizliğinin harabesiyle
meşgul kadın
neden etim ile beslenirsin?
hep sen
çekip giden masallar arasından
boynunun kanyonuna gerdiğin sicimle
neden derunumu asarsın?
gözlerinin kadehiyle döktüğün şarap
kanımı demliyor...
"Bizler ya başkasıyla varolurken kendimizden vazgeçeriz, ya da birlikte varolacağımız başkasımın kendinden vazgeçmesini talep ederiz. Bu da mutlak bir mutsuzluk ve pasifliktir. Böylece sevgi gibi sevinçli bir duygu bile bir şantaja dönüşür."