Susmalı mıydı?
Azımsanmayacak ilgi ve şehvetle bana bakıyordu ömrü,
Bitmeyecekmişcesine;
Bilmediğim bir coğrafyanın türküsüydü bu,
türlü türlü ağıtları
Belki de ;
Sevdiğin yerden kırıyordu ya iklimlerini yaşamak denen,
Hani cümlende üstü örtülü buruk bir çocuk büyütmeye zuhd ediyorsun;
O çocuk geziniyor yalınayak düşlerimde
Ben o çocuk değildim!
Ve sen bunu biliyordun
Onun umutları var;
Kaşı kirpiğine denk
minik parmaklarına gökyüzü takılı
plasentalarına henüz uğramayan ;
bakışları
Koca bir adam sırtımda
Yağmurun altında ıslanıyorduk...
Kapılar , pencereler buğulu;
hep kapalı