Nizam ve düzen dediğiniz şey insanı eğip bükmek içinse ben yokum, çünkü eğilmem demir dövülen ateşe atsalar da.Sizin gücünüz insanlıktan değil para yapan arsalardan,taşeronlar işçi kırbaçlıyor, dilini susturduğunuz kırsalda.
"bakın büyüdük ey halkım" diye anlatıyorlar her masalda,lakin insanlık küçülüyor demokrasinizin sunduğu her fırsatta.