alkn cgr

alkn cgr
@Caglar_64
Tek başına ayakta durmanın bedeli ağır olur, Ama sefasını anlatamam...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle görünüyor ki doğa her insana, daha doğuşunda, iyilikler ve kötülükler için sınırlar çizmiştir.
Baharda kışı, kışında baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler. Kavuşmak şart mı boşver. Bazı şeyler yokken güzel.
Sonra çekildim bir kenara, seyrettim bütün olup biteni. Baktım kimde ben ne kadarım? Kim bende ne kadar kalmış diye.
Evet, hatırladım küçük basit şeyler yetiyor kederlenmeye. Ya mutluluğa...