Çağlayan

Çağlayan
@Caglayan_
“Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.” Özdemir Asaf
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne ben herhangi bir kişiye benziyordum ne de herhangi bir kişi bana. " Ben tek başımayım, onlarsa hep birlikte !.."
Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.
Bütün bu anlattıklarımdan, seven bir kadının her zaman için gördüğü ilk şeyi, yani benim mutsuz olduğumu görmüştü.
Hasta biriyim ben... .. neremin hasta olduğunu da bilmiyorum.