Hep önemli ve önemsenen başka insanlara göstermek için mi yaşanır her şey? Âlem için mi teyzeciğim? Lütfen, söylesenize teyzeciğim. Hayat hep "ne derler sonra" diye mi yaşanır?
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam
"Belki her insanın bir tek yazı vardır ömründe." "Eğer daha fazlasını becerememişlerse."
Sayfa 33·Kitabı okudu
Ne acayip histir. Beni gördüğünü düşünüp karanlıkta sana çeviriyorum bakışlarımı.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Fakat seni o kadar derinden sevmekteyim ki işte bu aşkın canlılığı oldukça herkes gibi ölebileceğime asla inanmıyorum.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Güzelim benim, bir tanem, ne kadar da güzel bir erkeksin sen biliyor musun? Ah Akim, bir genç kızın bir erkeğe ne kadar güzelsin diyebileceğine asla asla inanmamışımdır. Senin de okşanacak, sevilecek, şefkat gösterilecek bir tabiatın olduğunu öğrenmeme izin verdin. İnan seni kalpten sevdim. Beni ilk öptüğün anda bunu cihan âlem anlar zannetmiştim. Şu içimde, bağrımın altında öyle şeyler oldu ki aynaya bakamadım. Aylarca herkes beni görüp de halimi anlar diye, bu şayanı hayret başkalığı hissedebilir diye, neredeyse odamdan çıkmayacaktım. Ne kadar yanılmışım, kimseler büyük sevdamı anlamadı.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Reklam