Bugüne kadar hep videolarından konuşmalarını, sohbetlerini dinlediğim Muhammed Emin Yıldırım hocamızın bu güzel eserini okumak ruhuma çok iyi geldi. İyiki okudum, iyiki faydalandım ve Allah razı olsun ondan, iyiki yazmış, derlemiş, bizi mübarek insanlarla bu çağda buluşturmuş. Okuyun okutturun, inşallah ben de diğer ciltlerini vakit kaybetmeden temin edeceğim. Keyifli okumalar diliyorum…
Allah ile irtibatını her gün biraz daha güçlendir ki ayağını yere sağlam basasın, O’ndan başkası ile tatmin olmayasın, savrulmadan istikamet üzere kalabilesin…