Gerçekten okunası bir kitap.nasılds eğlenceli sırlarla dolu başlamıştı sonu ne kadarda acıklı imiş.gençlerin okuması gereken bir kitap. Pay çıkarılıcak o kadar çok yer varki.
Kitaptaki kurgu hoşuma gitti. 28 yaşındaki bir gencin hayattan kopuşu. Ne kadarda çok kitap okumuş, karakterlere bürünmüştü oysaki. ve aşkı söyleyemediği.