Wish ElaTed

Wish ElaTed
@Camfanus
Çekip gitmeyi, sahip olduklarından vazgeçmeyi, karşılık beklememeyi bilen tek varlıklır kadın.... Hayatla dalga geçmesini bilir,tıpkı kendiyle dalga geçmesini bildiği gibi...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
〽️NERDESİN BE GÜLÜM〽️ Hiçbir duygumu ertelemedim.〽️ Yaşayacağım hiçbir şeyi sonraya bırakmak istemedim,acısıyla tatlısıyla yaşanması gerekenleri yaşadım.〽️ Sonra diye bir şeyin olmadığını biliyorum çünkü,ertelemek bana göre değil.〽️ Hep yarına dair hayaller kurmak, gelmesi mümkün olmayacak zamanları beklemek yüreğimi acıtır.〽️ Orada durup öylece bekleyemezsin geleceğini.〽️ Bir adım atmalısın, bir el uzatmalısın,karşısına çıkıp bak sana geldim diyebilmektir yüreklilik.〽️ Aşkın anahtarı cesaret değil mi? Cesur olmak gerekmez mi bir sevdayı yaşamak, bir sevdayı büyütmek için?〽️ Neler yapabilirdik, neler yaşayabilirdik düşünsene… Her sabahı birlikte karşılamak vardı seninle.〽️️ Gözünü açar açmaz ilk gördüğün şey ben olurum ve sen benim yüzümde mutluluğu görürsün.〽️ Bakışlara aldırmadan sokağın ortasında sarılıp öpebilirsin beni.〽️ Bir şarkıyı sözlerini bilmesek bile bağıra çağıra söyleyebiliriz.〽️ Paylaştığımız her an beynimize bir daha çıkmamak üzere kazınır〽️. Özleriz birbirimizi delicesine. bir saati yalnız geçirsek, bir sonraki saati iki saatlik yaşarız.〽️ Yaşayamadığımız o bir saatin acısını çıkarmak için,tekrar hayal kurarız.〽️ Aşkta huzur arayan yanılır. ben tutkunum, en koyu, en deli sevdanın sözcüsüyüm.〽️ Onlar adına konuşuyorum. yarını olmayan zamanlarda hiçbir şeyi düşünmeden erimek adına konuşuyorum…〽️ Gözlerinin içine bakıp SENİ SEVİYORUM demek istiyorum.〽️ Aşkın akışına kapılıp hiçbir kaygı duymadan gidebildiğin yere kadar gitmek istiyorum.〽️ Yaşama senin adınla anlam katmak, mutluluğu bulmak ve bir daha kaybetmemek istiyorum.〽️ Seni istiyorum, yarın, öbür gün, öbür hafta, öbür ay, öbür yıl değil,〽️ŞİMDİ…️
BABAM Şu an sana öyle ihtiyacım var ki, bir an yanında olup seninle konuşabilseydim. "Neden hayat böyle kapkara görünüyor?" Hayat nedir BABA? Şimdi karşımda olsaydın,herşeye yeniden başlayabilirsin.Benim kızım güçlüdür diyecektin biliyorum.Başlamak!... Hangi dala tutunarak? Hangi amaç için,hangi duygu,hangi güzellik,hangi umut için?... Beni en iyi sen biliyorsun BABA her güne yeni bir umutla başlamaya çalışıyorum... Küçücük şeylerle mutlu olduğumuda en iyi sen bilirsin... Ama olmuyor işte,o küçücük beklentilerim gerçekleşmeyince başladığım yere geri dönüyorum... İşte bu yüzden BABA yaşamak bana bir dert,bir yükmüş gibi geliyor...Keşke kendimi çoğaltabilsem diyorum bazen,çoğaltabilsem ve kendi yalnızlığımı yine kendimle paylaşsam...Başka türlü,hayatın büyüklüğü ve acımasız gerçekleri karşısında nasıl durabilirim tek başıma?...Hayat bizim dışımızda öyle hızlı ilerliyor ki,yakalayamıyoruz onu,o da bize yakalanmak istemiyor zaten...Her geçen gün biraz daha yalnız olduğumu hissediyorum... Bir yatak,pencerenin önünde bir sehpa,işte odam.Valizim yatağın altında,kitaplarım sehpanın üzerinde.Yalnızlığımsa paylaşılamadan duruyor ortalık yerde...Beni gördüğünü biliyorum,her şeyi zamana bırak diyorsun şu an hissediyorum.Zaman geçince sıkıntılarım,acılarım hafifliycekmi,iç yalnızlığım son bulacakmı,yoksa sen mi geleceksin BABAM????????????????...️ Seni çok özlüyorum,mezarına geliyorum ama sana dokunamıyorum.Neden BABA bırakıp gittin beni,kime emanetettin kızını? Bak kimse sen gibi sevemiyor beni. Sen benim yaslandığım dağdın.Sen benim korkduğumda güvendiğim tek insandın...Keşke diyorum bir mucize olsa da tekrar dönsen bu dünyaya KEŞKE....️ ️Dilek coşkun️ 〰〰〰〰
〰07.09.2016 Saat 03:00 〰 Bak hasta oldum yine.. :-( Can'ım yanıyor ama hiç kimsenin haberi yok.İyi değilim babam,iyi olmadığımın farkında da değil etrafındakiler.:-( Yoksa diyorum hayat benim için sona mı geldi.? Ölüm hissi çöktü yüreğime korkuyorum babam.Yardım et ne olur,bana elini uzat lütfen,senden başka kimsem yok biliyorsun...Kapım kapalı,oda karanlık,gözümden akan yaşlara tek şahidim yattığım yastık.Ah babam dili olsada konuşsa şu odamın duvarları.Küçücük dünyama neler sığdırdım neler,bir tek kendi hayatımı sığdıramadım,yer kalmadı ki bana...Şimdi sana bir mektup yazdım,diyeceksin ki kızım bu kaçıncı oldu,olsun baba sonu olmasın mektuplarımın.Mezarına her geldiğimde toprağına bir mektup bırakıyorum.Okuyamıyorsun biliyorum ama olsun senin toprağında yok olması bana yetiyor. Sesini duyamamak,seni görememek,özlemini fotoğraflarla gidermek hep eski günleri hatırlayıp seni yaşamak çok zor çok.Meğer ne çok yanarmış canı insanın baktığı yerde göremeyince görmek istediğini...Meğer ne çok şeymişsin sen benim için güzel babam. Sığınağımmışsın, hayatın fırtınalarından, canımı acıtan gerçeklerden uzaklaşmak istediğimde sessiz ve güvenilir limanımmışsın...Hangi yaşta olursam olayım her elimi uzattığımda tutanımmışsın babam.Bayramların,doğum günlerimizin anlamıymışsın sen. Çok şeyi kaybettim ben seninle... Dostumu,arkadaşımı,sırdaşımı,öğretmenimi... Çok şeyi de öğrendin gidişinle... Vefasızları,hayırsızları,can dediklerimi,dost bildiklerimi,ailem sanıp gördüklerimi.. Ne istiyorum biliyormusun???? Ömrümden bir tek gün verseler bana,çok şeymi istiyorum babam?sadece bir gün. Hiç kimsenin olmadığı, hiç kimsenin beni duymadığı bir yerde avazım çıktığı kadar ağlasam, sonra kaldığım yerden insanlara gülümseyen maskemi takıp yine içten ağlarım... Çok özledim seni babammm Masmavi
ADAMLIK her gün aynı kadına aşık olmaktır...